Shipping policy
Snape.lt parduotuvėje siūlomus produktus galima įsigyti tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Prekės pristatomos po apmokėjimo per 1-3 darbo dienas į visus didžiuosius Baltijos miestus, jei nenurodyta kitaip. Galite rinktis vieną iš Jums priimtiniausių siuntimo būdų:
- Siuntimas Omniva paštomatu - 4.5 eur
- Siuntimas LP Express paštomatu - 4.1 eur
- Siuntimas DPD paštomatu - 3.5 eur
- DPD kurjeris - 5.5 eur
- LP Express kurjeris - 6.5 eur
- Omniva kurjeris - 7 eur
- Registruotas siuntimas Lietuvos Paštu į užsienio šalis - nuo 6,50 eur (priklausomai nuo bendro svorio ir šalies, kaina gali kilti).
-
Taip pat galime siųsti autobusų siuntomis arba atsiskaityti už prekes pristatant kurjeriui, dėl šių siuntimo būdų prašome susisiekti +370 683 82374 arba el. paštu: info@snape.lt
-
Papildomas mokestis taikomas siuntimams į Neringą, todėl prieš pirkdami susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu.
- Nemokamas siuntimas Lietuvoje taikomas 60 eur ar didesniems užsakymams
- Neatsiėmus siuntos iš Omniva/LP express paštomato per nustatytą laiką, arba norint ją peradresuoti į kitą paštomatą, bus taikomas siuntos grąžinimo mokestis 3,50 eur. Jis bus minusuojamas iš bendros užsakymo sumos.
* Kainos gali keistis atsižvelgiant į tuo metu galiojančius partnerių pasiūlymus.
Pristatymo mokestis taikomas vienam užsakymui.
Prekių pristatymo terminas pateikiamas prekės aprašyme. Jis preliminarus ir gali būti keičiamas.
Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad Jūsų įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.
Paštomato pasirinkimas
Artimiausias paštomatas yra parenkamas sistemos automatiškai pagal Jūsų nurodytą adresą.Labai svarbu supildyti teisingą adresą užsakymo metu, nes jei neįvesite namo numerio ar neteisingai įvesite gatvės pavadinimą, paštomatas, kurį sistema parinks, gali ir netikti.
Prekių įpakavimas
Norint išsaugoti produkto kokybę, visos prekės siunčiamos burbuliniuose vokuose arba specialiose siuntimo dėžutėse.
Atsiimant prekę iš kurjerio, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudrąskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai atžymėti siuntos priėmimo – perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Jei įtariate, jog viduje esanti prekė gali būti sugadinta, prašome tokios prekės nepriimti ir susisiekti su mumis.
Pristatymo adresas
Prekės siunčiamos adresu, kurį jūs patys nurodote savo registracijos formoje, kaip "Pristatymo adresą". Būkite atidūs ir patikrinkite ar visi duomenys teisingi, nes nurodytas neteisingas adresas tiesiogiai įtakos siuntimą.