Pristatymo politika

  1. Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas į visus Lietuvos miestus, jei nenurodyta kitaip. Pasirinkus mokėjimo būdą „banko pavedimu“ – per 1-3 darbo dienas po pinigų gavimo.
  2. Prekes iš kurjerio gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakyme ar užsakymo pastabose. Atsiimant prekes būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).
  3. Pristatymo laikas: Darbo dienomis 8.00 – 22.00, šeštadienį 8.00 – 18.00: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje. Darbo dienomis 8.00 – 18.00 kituose Lietuvos miestuose bei vietovėse.
  4. Atsiimant prekę iš kurjerio, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudrąskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai atžymėti siuntos priėmimo – perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Jei įtariate, jog viduje esanti prekė gali būti sugadinta, prašome tokios prekės nepriimti ir susisiekti su mumis.
  5. Prekių pristatymas yra nemokamas visoje Lietuvoje, jei pirkimo suma yra lygi ar didesnė už 60 EUR. Perkant prekių iki 60 EUR, pristatymo mokestis visoje Lietuvoje priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir pristatymo įmonės:
    • Omniva paštomatas - 3.30 EUR;
    • Lietuvos paštas - 1.56 EUR;
    • LP Express paštomatas - 3.03 EUR;
    • DPD Pickup paštomatas - 2.40 EUR.
    • Kurjerių kainas žr. atsiskaitymo krepšelyje, pristatymo dalyje.
Siuntos pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas 12 EUR mokestis.